برنامه فتنه گران براي 14 خرداد
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

رجانيوز در مطلبي نوشت:

در مراسم روز ارتحال، سيد حسن خميني به‌عنوان نوه رهبر كبير انقلاب اسلامي و توليت مرقد مطهر همراه با رهبر معظم انقلاب وارد جايگاه مي‌شود و در حضور ايشان، سخنراني كوتاهي مي‌كند و سپس حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بيانات خود را ايراد مي‌كنند.

 

با اين حال، جريان فتنه در صدد است محورهايي را براي طرح در سخنراني سيد حسن خميني از طريق واسطه‌ها به وي پيشنهاد دهد و با تحريك او بر اين اساس كه سال گذشته نتوانست اظهارات خود را به‌طور كامل بيان كند، در سخنراني امسال موارد باقي مانده از سال قبل را نيز بگنجاند.

 

جريان فتنه همچنين درصدد تدارك حضور محمد خاتمي در مراسم امسال است و تلاش مي‌كند كه حضور وي در جايگاه اختصاصي به‌دور از چشم مردم باشد. همچنين اين جريان قصد دارد خاتمي به ‌نوعي با رهبر انقلاب مواجه شود و در صورت امكان برخي درخواست‌هاي خود را نيز از ايشان مطرح كند.

 

خاتمي به‌تازگي در اظهاراتي كه با انگيزه تست واكنش‌ها و پالس دادن در جهت آمادگي براي امتياز دادن به‌منظور بازگشت به قدرت و امكان حضور در انتخابات مجلس بود، مدعي شد كه هر دو طرف در قضاياي سال 88 از يكديگر بگذرند و اگر ظلمي به نظام و رهبري شده است، عفو كنند و اگر ظلمي به مردم شده است، آن‌ها نيز بگذرند.

 

دوگانه جعلي "رهبري و نظام " "مردم " در حالي به‌طور كلي از سوي خاتمي بيان شد كه وي با تصور نقش حكميت براي خود پروژه عطش جريان فتنه براي بازگشت به قدرت به هر قيمت ممكن را لو داد و به‌طور تلويحي اعلام كرد كه بر خلاف شعارهاي راديكال اين جريان، حاضر به بده‌بستان براي جلوگيري از شرايطي است كه اين طيف به‌طور كامل از صحنه سياسي كشور حذف و به جريان ضدانقلاب تبديل شوند.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:برنامه فتنه گران براي 14 خرداد,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی